EP #347: Vores personlige LinkedIn-strategi i 2019 [B2B]

LinkedIn er organisk hvad Facebook er for paid: Et fantastisk medie, du bør udnytte, og for LinkedIns vedkommende særligt hvis du arbejder i b2b.

EP #347 handler om vores personlige LinkedIn-strategi og hvordan vi forsøger at få mest muligt ud af mediet i 2019.

Indhold:

FÅ NYE KONTAKTER

*Tilføje downloads af whitepaper*

Jeg er begyndt at tilføje personer, der downloader de whitepapers, jeg har skrevet. God måde at få kontakt på og så er der mange, der stiller spørgsmål bagefter.

*Tilføje relevante personer*

Skriv en besked om at I arbejder med det samme, og at det kunne være cool at connecte. De fleste siger ja.

Ting jeg ikke gør længere:

*Dux Soup*

Tør ikke længere. LinkedIn er faktisk begyndt at slå ned på det og vil ikke bannes.

*LinkedIn pixel på website som om det var personlig profil*

Super sjovt og super meget mod retningslinjerne.

INDHOLDSMÆSSIGT

– Video
– Personlige oplevelser
– Fejl og successer
– Actions og learnings i bullets
– Kommentar istedet for like

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.