EP #150: De 3 vigtigste ting, vi har lært om online marketing i 2017


Download episoden
Online marketing er nemt, for du kan jo altid måle på dine resultater .. right?

Og branding, det kunne du aldrig finde på at bruge penge på .. vel?

Emil og Halfdan tager i EP #150 fat i de vigtigste ting, de har lært i 2017 om online marketing. Og det er ikke så lidt endda.

1) Pas på med nye trends. Ofte skal du double down på dine gode kanaler istedet.
2) Branding er måske ikke så skidt endda
3) T-shaped marketers passer bedst ind til vores team. Ikke specialister.

1) Sporing er vejledende og mangelfuld
2) Kreativer betyder mere og mere i en verden med mindre og mindre opmærksomhed
3) God marketing redder ikke et dårligt produkt

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.