Den bedste marketingkanal er kundeservice – Sådan bruger du den


Download episoden
Mange virksomheder ser kundeservice som et nødvendigt onde. En omkostning. I virkeligheden er det virksomhedens vigtigste marketing-kanal.

Vores bedste bud på at bruge den aktivt får du her!

2/3 af Obsidians kunder kommer fra referrals.

Pointer:

  • Vi tager ikke kunder ind, hvor vi tror risikoen for et dårligt projekt et stort
  • De rigtige forventninger fra start betyder alt
  • Fleksibel med kommunikationsmetoden

Generelt misforstået.

Kvalitet og personlighed over automation.

NPS.

Customer Effort Score
Customer satisfaction

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.