EP #346: Konverteringsperiode (Facebook Ads) – Den vigtige indstilling, du ikke kender

Konverteringsperioden – ikke at forveksle med tilskrivningsperioden! – er en indstilling på dine annoncesæt.

Her angiver du hvor lange dine kunderejser er, så Facebook ved, hvor stort et datavindue de skal kigge på for at finde nye kunder til dig.

Indstiller du den forkert kan det have en negativ indflydelse på dine CPA’er.

Lyt med og undgå fejlen!

Video:

https://www.youtube.com/watch?v=J3awsKBMmEo

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.