EP #241: Annoncering i Instagram Stories (og hvorfor Facebooks aktie er faldet 20 %)


Download episoden
Instagram Stories er på rekordtid nået op på mere end 400 millioner daglige brugere. Det har overhalet Snapchat på ingen tid.

Når Obsidian taler med Facebook, bliver vi altid anbefalet at bruge Stories. Men vores erfaringer med det er … meget top-funnel.

EP #241 handler om vores erfaringer med Instagram Stories – og indeholder en sjov anekdote om Facebooks nylige aktiefald.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.