EP #120: Crash-course i GDPR (Den nye persondataforordning)


Download episoden
Den nye persondataforordning træder i kraft 25. maj 2018.

Her går persondataret – også i Danmark – fra at være noget, du prioriterer lidt under alt andet til noget, der kan give dig bøder på 20 millioner euro eller 4 % af din globale omsætning – hvad end der er størst!

Men hvad er formålet med reglerne og hvorfor er de så voldsomme – og er det egentligt dig, der var i tankerne for EU’s mange jurister, da de skrev de mange artikler i forordningen?

Det kommer Halfdan og Emil ind på i EP #120 af Marketing Brief.

Kilder:

nypersondataforordning.dk

www.eugdpr.org

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.