GDPR i retrospekt: Så hvad betød det egentligt?


Download episoden
Siden 25. maj har vi alle levet under en mørk sky – en mørk sky, der kan koste os 4 % af omsætningen eller 20 millioner euro. Hvad der nu er størst af de to (hvilket for både Sleeknote og Obsidian er de 20 millioner euro – desværre).

Men – er der egentligt sket noget?

Og var det noget med, at Datatilsynet tog på kursus den ene dag i deres liv, alles øjne hvilede på dem?

Ja – hør mere her.

  • Vi har mistet nogle Facebook muligheder, herunder Audience Insights, 3. parts-data i UK og US samt præcise målgruppestørrelser
  • Nogle af vores kunder har decimeret deres e-maillister
  • Vi oplever destruktiv adfærd (send mig jeres data)
  • Phishing-forsøg
  • Datatilsynet er en joke
  • Der sker næppe noget de næste 24 måneder

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.