GDPR i retrospekt: Så hvad betød det egentligt?


Download episoden
Siden 25. maj har vi alle levet under en mørk sky – en mørk sky, der kan koste os 4 % af omsætningen eller 20 millioner euro. Hvad der nu er størst af de to (hvilket for både Sleeknote og Obsidian er de 20 millioner euro – desværre).

Men – er der egentligt sket noget?

Og var det noget med, at Datatilsynet tog på kursus den ene dag i deres liv, alles øjne hvilede på dem?

Ja – hør mere her.

  • Vi har mistet nogle Facebook muligheder, herunder Audience Insights, 3. parts-data i UK og US samt præcise målgruppestørrelser
  • Nogle af vores kunder har decimeret deres e-maillister
  • Vi oplever destruktiv adfærd (send mig jeres data)
  • Phishing-forsøg
  • Datatilsynet er en joke
  • Der sker næppe noget de næste 24 måneder

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/livsstiltips.se/marketingbrief.dk/wp-content/themes/marketingbrief/footer.php on line 21