EP #242: Gammelt indhold på nye flasker


Download episoden
Både Obsidian og Sleeknote kommer til at ‘genudgive’ gammelt indhold i løbet af efteråret 2018.

Du har sikkert allerede skrevet meget godt indhold, der med få tweaks kan bruges i en opdateret version. Både Obsidian og Sleeknote har eksempelvis en guide til mere salg på Black Friday.

Hør tankerne bag og som altid vores bedste tips her.

  • Genbrug af whitepapers
  • Gennemgået og rettet årstal, nye teknikker m.v.
  • Rettet autoresponders
  • Kører i Lead Ads kampagne med kampagnebudgetoptimering, så Facebook hele tiden vælger hvilket whitepaper, der giver os de billigste downloads

Formål: Skabe stabilt inflow af nye e-mails og gå væk fra kampagne-orienteret tilgang til leadgenerering.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.