EP 329: Funnels er fortid: Flywheel er fremtiden

Vi arbejder alle med funnels. Dine kunder starter i top funnel, bliver nurtured i mid funnel og konverterer i bottom funnel.

Men måske er tiden inde til at tænke funnels på en anden måde – måske endda slet ikke som funnels?

Man kan argumentere for, at funnels er fortiden og at flywheels er fremtiden. Og det er lige præcis, hvad Emil gør.

  • Energy (Friction & Force)
  • Attract
  • Engage
  • Delight
  • OKRs
  • Budget
  • Fjerner siloer

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.