EP #222: Forudsig folks behov med Facebook og Google – og markedsfør før konkurrenterne


Download episoden
Ved hjælp af livsbegivenheder på Facebook og Custom Intent med AdWords har du mulighed for at målrette markedsføring til dine potentielle kunder – lige før at deres behov indtræffer.

På den måde kan du være heldig, at de vælger dig – i stedet for at starte en søgeproces forfra.

Hør med i EP #222, hvordan du arbejder med de to redskaber, og i hvilke tilfælde, det kan være relevant.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.