EP #177: Facebook Analytics



Download episoden
Facebook Analytics har altid været kaldet ‘For Apps’ – men nu er det både for dine apps, dit website og din Facebook-side i skøn forening.

Det er faktisk en ret stor ting.

I EP #177 taler Halfdan og Emil om, hvordan du kan bruge Facebook Analytics til at opnå bedre indsigt i din forretning – og hvorfor det er et værdifuldt supplement til Google Analytics.

Lyt også til vores episode om people based vs. cookie based-tracking her.

  • ESG’er

Partytricks

  • Se livstidsværdi over op til 365 dage (med people based tracking)
  • Bedre funnels end Google Analytics (pga mere data, people based)
  • Se værdien af et like og en kommentar
  • Se demografi på de målgrupper, de performer bedst – køber mest, bruger mest tid m.v.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.