EP #317: Er PR … DØD?

Giver det mening at jagte redaktionel omtale i de danske medier, når du bare kan købe dig til annoncer?

Nej, siger Emil. Ja, siger Halfdan. Men med et twist.

Lyt med til EP #317 af Marketing Brief her.

Omtale i sig selv er ikke så meget værd. Begrænset reach i aviserne.

Men det giver blåstempling og tillid. Super meget værd i ens annoncering efterfølgende.

Det er godt ift. til investering og i et enterprise marked.

PR + Social Ads = Super godt.

Advertorials virker næsten lige så godt.

Drop dit PR bureau. Det er helt sikkert for dyrt. Det virker bedre, hvis du selv gør det. Hyr en freelance journalist istedet. Lav din egen data og del det med dem.


Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.