EP #293: E-sport vækster vanvittigt – kan du bruge det i marketing?

For 10 år siden var personer der spillede Counter Strike bare nørder i en kælder.

I dag er det verdensstjerner, der tjener millioner af kroner i præmiepenge – og de dygtigste spillere er sponsoreret af bl.a. Audi.

Åbner E-sport for muligheder for dig, der arbejder med online marketing?

Vi taler med Niels Topp – e-sportskommentator også kendt under navnet Rizc – om branche og de praktiske muligheder for dig.

Find også Niels Topp her:

Podcast: www.sygtmates.dk

Hjemmeside: www.rizc.dk


Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.