EP 161: E-mail Marketing Automation


Download episoden
Vi tror alle på, at marketing automation bliver – og er – et af de helt store buzzwords.

Meget marketing automation starter med e-mail automation. Det er derfor emnet for EP #161 af Marketing Brief.

Halfdan og Emil taler om de 4 stadier af e-mail marketing – fra de simple og brutale til beastmode.

Forskellige stadier:
1. Automatisk efter dage (simpelt BR / UN / TTB flow)
2. Trigger baseret
3. Journeys
4. Beastmode med leadscoring, 3rdparty data, dynamic emails, prodictive CLV og multi-channel med eksempelvis FB

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.