EP #64: Salg af dyre digitale produkter


Digitale produkter – e-bøger, videokurser, SaaS – er kommet for at blive. Men hvordan sælger du dem, hvis du vælger at prissætte højere end et par hundrede kroner? Det taler Halfdan og Emil om i EP #64 med udgangspunkt særligt i FBAnnoncering.dk og 15PCT.dk – Halfdans 2 ikke-billige produkter.

Hvis du vil læse mere om emnet, anbefaler vi også Tue Lindblads indlæg på Onlinebijobber her.

  • tripwire-marketing
  • e-mail flows
  • længerevarende retargeting
  • urgency
  • salgsside skal maksimere antal signups – ikke salg

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.