EP #342: Spilder du penge på dårlig leadgenerering?

Vi har lavet 2 manuelle undersøgelser af leads fra Facebook vs. leads fra LinkedIn.

Den ene er for Obsidian – den anden for en kunde, der arbejder inden for investering.

Vi har i begge tilfælde gennemgået 50 leads fra FB og LI og herefter scoret dem ud fra jobtitel, uddannelsesniveau m.v.

Fsva. investeringscasen var LinkedIns leads væsentligt bedre end FB. Her er hovedparten af budgettet rykket over på LinkedIn.

For Obsidian var forskellen meget begrænset. Her bruges fortsat hovedparten af budgettet på FB.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.