EP #121: (Huller i) Customer Journey


Download episoden
Har du nogensinde kortlagt din customer journey?

Ved at gøre det opdager du også de huller, der måske (sandsynligvis) er i den.

EP #121 handler om hvordan du gør, hvorfor du skal tage tiden at gøre det – og hvad du præcis opnår ved det.

Huller i din customer journey

Eksempel: nyhedsbrevstilmeldinger og hvordan får du paid til at spille sammen med dine andre kanaler.

System: gliffy

Acquire (anonymous / known)
Nurture (raw lead / qualified lead)
Grow (customer)

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.