EP #167: 5 ting Boozt.com gør helt rigtigt


Download episoden
Boozt.com er en dansk-svensk ehandelsgigant.

De er for nyligt blevet børsnoterede og er ambitiøse som få.

De gør også mange ting rigtigt på deres side – og de har data til splittests, vi andre kun kan drømme om.

I EP #167 af Marketing Brief kigger vi på 5 ting, vi synes Boozt.com gør helt rigtigt – og Emil kommer med et aktieinvesterings-tip til sidst!

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.