EP #333: 7 B2B Marketing Automation-setups, vi anbefaler

Hvis du arbejder med B2B marketing, så er marketing automation-platforme som HubSpot og ActiveCampaign værdifulde redskaber.

Vi fortæller her om 7 af de automations, vi selv har sat op lige nu i vores egne systemer.

  • Lead Scoring i dit værktøj og automatisk mail med fx 100 points
  • Retargeting på Facebook og LinkedIn
  • Lead enrichment uden for Danmark med fx Clearbit
  • Tagging på baggrund af besøgte sider (fx interesse i FB annoncering)
  • Customer work-flow (educate)
  • SQL/MQL til customer
  • NPS ratings (0-5 / 6-8 / 9-10)

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.