EP #211: Sådan målretter du dine konkurrenters trafik (næsten, da: AdWords Custom Intent)


Download episoden
Google AdWords Custom Intent er en af de mest spændende opdateringer i flere år.

Du har mulighed for at lave en målgruppe til Display- og YouTube-annoncering ud fra personer (og dem, der minder om de personer), der besøger specifikke URL’er.

Forestil dig at indtaste alle dine primære konkurrenter og deres URL’er – og så lade Google vise annoncer til de personer, der besøger de URL’er samt personer, der minder om dem.

Vi har prøvet det – og de indledende resultater ser rigtigt gode ud…

Lyt med på AdWords Custom Intent her.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.