EP #238: 6 actionable hacks til at øge CTR i AdWords


Download episoden

En højere Click Through Rate i AdWords giver et bedre afkast.

EP #238 af Marketing Brief handler om 6 konkrete ting, du kan gøre for at skrive bedre ads – og få en højere CTR.

  • Brug beløb og tal
  • Brug alle undersideudvidelser
  • Skaf anmeldelser på Google My Business og få reviews
  • Dynamic Keyword Insertion i nogle brancher
  • Ekstern blåstempling, fx “Anbefalet af”, “Officiel” m.v.
  • Den store: Granulær struktur med relevante annoncer

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.