EP #315: 7 Start-up fejl, du skal undgå for at få succes

  • Fokus har været key for Obsidian
  • Gå ikke efter lille andel af stort marked; gå efter stor andel af lille marked
  • Prøv at sælge produktet før du laver det
  • Få styr på dine KPI’er fra starten
  • Løser din virksomhed et problem. Hvor stort er problemet?
  • Investering er ikke endemålet. Det er første begyndelse. Hvad sker der, når du tager en investering ind i din virksomhed.
  • Marketing fixer ikke et dårligt produkt. Start med produktet.

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.