EP #218: 7 hacks til øget engagement på dine Facebook annoncer


Download episoden
Hvis du annoncerer på Facebook, så er denne annonce for dig.

Vi kigger på 7 konkrete ting, du kan gøre for at øge engagementet på dine annoncer – og derved få et højere afkast.

Lyt med her:

  • Opdel ViewContent og AddToCart
  • Skriv din CTA og peg på knap i dine billeder
  • Long form virker
  • Boomerangs er nem video, der virker
  • Emojis virker, selv for seriøse brands
  • Video virker bedst, hvis det fanger med grafik inden for 2 sekunder
  • Brug dynamisk annonceindhold og skriv dine learnings ned

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.