EP #324: 5 værktøjer for den mere avancerede marketers

Til dig, der godt ved hvad Google Analytics og en pixel er: Vi har fundet 5 af de lidt mere avancerede, men også sjovere, værktøjer at arbejde med. Det er alle værktøjer, vi selv bruger. Lyt med og hør hvilke her!

1) CDI, fx Segment.com

2) Facebook Attribution

3) IP tracking ala Albacross

4) Køb af pixel-adgang

5) Personaliseret marketing automation at scale (Klaviyo & ActiveCampaign)


Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.