EP #239: Derfor investerer Obsidian 250.000 kr. i Facebook Lead Ads nu (igen)


Download episoden
Hvordan investerer du som konsulent i fremtiden?

For Obsidian Digital er det et spørgsmål om at vise de rigtige personer, at vi er dygtige. Facebook Lead Ads til at generere leads og løbende e-mail marketing er vores metode.

Hør hvorfor Obsidian planlægger at bruge 250.000 kr. på Lead Ads nu – igen.

  • Timing
  • Sælge forskellige produkter
  • Time to conversion: 6-12 måneder meget almindeligt for os
  • Den marketing-kanal med højest ROI for os (fordi at vi ikke er i top på SEO endnu, som ellers er en konkurrent)
  • Et klik på AdWords eller 5 e-mails?

Få besked ved lancering

Subscribe on iTunes
@halfdantimm

Halfdan Timm – Jeg er partner i bureauet Obsidian Digital. Her hjælper jeg vores kunder med at sætte og eksekvere digitale strategier. Jeg er særligt dygtig til leadgenerering og er tidligere stifter og direktør i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til Ageras A/S. Udover mit daglige arbejde underviser jeg løbende i online markedsføring og er forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering. Fra Odense, men bor i København.

@Emilgkristensen

Mit navn er Emil Kristensen, og jeg er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper dagligt JYSK, Irma, Falck, Nordea, Jem & Fix, Berlingske, COOP, Hummel og +900 andre virksomheder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger. Derudover blogger jeg om leadgenering, email marketing, content marketing og SaaS. Slutteligt holder jeg foredrag, underviser og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering.